środa, 22 sierpnia 2007

Milano


Milano - jeden z czołowych przedstawicieli nurtu polskiej muzyki tanecznej (disco polo). Grupa istniała od marca 1993 do września 2000. Od 2001 zespół występuje w USA. Zespół wydał 7 płyt i wylansował liczne własne przeboje, m.in. :
Bara Bara
Jasnowłosa
Kasiu Katarzyno (komp. Andriej Dzierżawin)
Jesteś mym marzeniem
Dla nas
Osiemnastka
O Tobie kochana
Brązowe oczy
Jesteś moją naj
Mario Magdaleno
Szumi las
Tylko Ty
Nie odchodź
Poziomki
Zawołaj mnie
Złota plaża
Dziewczyna z fotografii
Puste słowa
Cztery pory roku
Oj nie kłam
Dziadek babkę
Justysia
17-letnia dziewczyna
Wakacje
Chwila jest jak piosenka
Pokochaj mnie
Everybody frytki
To niemożliwe
Zabawa na 102
Wróć do mnie
A ja tak czekam
W połowie lat '90 był to jeden z najpopularniejszych zespołów disco polo. W skład zespołu wchodzili: Andrzej Borowski, Bogdan Borowski, Tomasz Sidoruk (6 miesięcy) i Piotr Kopański (od 1994)


Historia zespołu MILANO


Wiosną 1993 roku ukazała się pierwsza kaseta zespołu Milano pt. "Jasnowłosa". Tytułowa piosenka zdobyła wielką popularność. Inne znane piosenki z tej kasety to: m.in. "Bara bara". Kilka miesięcy później ukazała się następna kaseta "Zabawa Na 102" z przebojami takimi jak: "Zabawa na 102" czy "Szumi las". Wiosną 1994 roku ukazuje się trzecia kaseta pt. "Jesteś mym marzeniem", a przebojami są: "Jesteś mym marzeniem", "Kasiu Katarzyno", "Dla nas" itp. Jesienią tego samego roku ukazała się czwarta kaseta zespołu "Nie odchodź". "O Tobie kochana", "Brązowe oczy", "Nie Odchodź" - to niektóre przeboje grane w dyskotekach. W 1995 roku Milano koncertuje w USA. Kolejna kaseta "Największe przeboje Milano 1993/96" ukazała się dopiero w 1996. Wiosną 1998 roku ukazuje się piąta kaseta "Zawołaj mnie", a znane przeboje z tej kasety "Zawołaj mnie", "Złota plaża" itp. 5 marca 1999 ukazuje się szósta kaseta "To niemożliwe". Przebojami na tej kasecie są m.in. "Everybody frytki". We wrześniu 2000 roku Milano zawiesza działalność w Polsce, wydając ostatnią kasetę "The Best 2000". W 2001 roku w USA zespół wydaje płytę "Demo".

Brak komentarzy: