czwartek, 23 sierpnia 2007

Holiday



Zespół powstał w 1999 roku. Wokalistą jest 25-letni Paweł Kowalski, przez przyjaciół zwany "Kowalem". Na instrumentach klawiszowych gra Monika Pawłowska, która wspomaga również Pawła wokalnie.
W styczniu 2000 roku zespół zadebiutował płytą "Jestem zakochany", która została bardzo dobrze przyjęta na rynku muzycznym. Fanom szczególnie spodobała się piosenka "Zdejmij ubranie", do której teledysk został nakręcony podczas koncertu "Biesiadogranie z Polsatem" w koszalińskim amfiteatrze. Do tej pory jest to najpopularniejsza piosenka wykonywana przez Holiday na koncertach. Fani, a zwłaszcza fanki śpiewają razem z Pawłem "... Zdejmij ubranie, nic nie powiem mamie.....". Ta pierwsza płyta, to płyta w 100% autorska. Drugim utworem promującym to wydawnictwo była piosenka "Jestem zakochany".
Na początku 2002 roku ukazała się druga płyta zespołu zatytułowana "Black & White". Dwuletnia przerwa była spowodowana wyjazdem Pawła za granicę do szkoły. Płyta skierowana jest przede wszystkim do młodych odbiorców, lubiących dynamiczną, żywiołową muzykę, która sprawdzi się na każdej prywatce i dyskotece. Doskonale słucha się jej także w samochodzie. Są na niej nowoczesne, taneczne wersje przebojów z lat 80-tych, m.in. "Black&White" - Kombi, "Andzia i ja" - Oddziału Zamkniętego, "Mniej niż zero" - Lady Pank i wiele, wiele innych. W każdej z nich doskonale wypadł głos Pawła - nadał piosenkom zupełnie nowe brzmienie.
W życiu prywatnym Paweł Kowalski jest kawalerem do wzięcia. Ma 25 lat, pochodzi z Piotrkowa Trybunalskiego. Jest zodiakalnym Byczkiem, ale wcale nie jest uparty. Najbardziej lubi kuchnię chińską - koniecznie wszystko musi być przyprawione na ostro chili i tabasco. Uwielbia spotkania z przyjaciółmi, najlepiej latem przy grillu oraz wszelkiego rodzaju imprezy (jest duszą towarzystwa). Nie ma szczególnie ulubionego typu urody u kobiet - podobają mu się i blondynki, i brunetki, i rude - muszą tylko mieć w sobie to coś. I muszą potrafić gotować, bo Paweł lubi dobre jedzonko, choć jest bardzo szczupły.


HOLIDAY - "Jestem zakochany"


"Jestem zakochany" to debiutancka kaseta tego przesympatycznego zespołu. Początki były trudne, lecz w tej chwili zespół zdobył już uznanie rzeszy wielbicieli programu Disco Relax i rozgłośni radiowych, w których jego piosenki są emitowane. Typowo letnia kaseta. Zawiera hit "Zdejmij ubranie". Polecamy.


HOLIDAY - "Black&White"


Płyta skierowana jest przede wszystkim do młodych odbiorców, lubiących dynamiczną, żywiołową muzykę, która sprawdzi się na każdej prywatce i dyskotece. Doskonale słucha się jej także w samochodzie. Są na niej nowoczesne, taneczne wersje przebojów z lat 80-tych, m.in. "Black&White" - Kombi, "Andzia i ja" - Oddziału Zamkniętego, "Mniej niż zero" - Lady Pank i wiele, wiele innych. W każdej z nich doskonale wypadł głos Pawła - nadał piosenkom zupełnie nowe brzmienie.

2 komentarze:

Zerwany gwint! pisze...

Znam osobiście Pawła Kowalskiego nie wiem czy wiecie ale on jest gejem poznałem go w Londynie upił mnie i wykorzystał.Po dziś dzień.l mam uraz psychiczny który zostawił niezmywalny ślad na mej słabej psychice i równie lekkiej dupie!!!

irysek pisze...

ale jesteś kretyn!!!!! Akurat go znasz!! Chcesz zabłysnąć to zabłyśnij intelektem a nie frajerstwem. Bo tak sie składa że ja go znam ale na pewno nie tak jak Ty. ma żonę już od kilku lat a pedałem to jesteś pewnie sam!!!!